Regulamin prezentowania treści i opinii

Regulamin prezentowania treści i opinii 

Niniejszy regulamin został przygotowany w celu realizowania z Państwem transparentnej i uczciwej komunikacji. Regulamin określa zasady prezentowania treści i opinii na tej stronie internetowej i w mediach społecznościowych, w tym w szczególności dodawania, publikowania i weryfikowania opinii dotyczących produktów i usług oferowanych przez Kancelarię Adwokacką Adwokat Adrianna Randak (NIP: 8921473016), Kancelarię Adwokacką Piotr Sałagan (NIP: 5272589268), Kancelarię Adwokacką Adwokat Katarzyna Zegarowska-Strzelczyk (NIP:5291738611) wspólnie występujący jako OGRODOWA LAW SPACE Randak, Sałagan, Zegarowska-Strzelczyk, zwana w dalszej części „OLS”. Prosimy o zapoznanie się z przygotowanymi dokumentami.

  1. ZASADY PUBLIKOWANIA OPINII 
  1. OLS umożliwia dostęp do wystawionych przez Klientów Opinii o Usługach i współpracy zarówno na niniejszej stronie internetowej, wizytówce Google oraz mediach społecznościowych.
  2. Na kanałach wskazanych w ust. 1 publikowane są wszystkie opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. 
  3. Opinie pochodzą w szczególności od klientów, z którymi współpracujemy lub którzy dokonali zakupu Usług.
  4. OLS zapewnia, aby publikowane Opinie zamieszczane przez osoby fizyczne lub osoby prawne, które korzystały z Usług Kancelarii i/lub współpracujących adwokatów. 
  5. Nie praktykujemy opinii o charakterze „sponsorowanym” czy „barterowym”. Publikowane Opinie są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy Konsumentem a OLS. 
  6. Na stronie prezentujemy wybrane opinie, które najlepiej oddają zasady współpracy i dają najwięcej informacji pozwalających na podjęcie decyzji o współpracy z OLS.
  1. PROCEDURA WERYFIKACJI OPINII NA STRONIE WWW 
  1. OLS umożliwia Użytkownikom samodzielne pozostawienie Opinii za pośrednictwem formularza Opinie, który każdorazowo udostępniony jest na stronie www.ogrodowals.pl 
  2. Wszystkie Opinie publikowane na tej stronie weryfikowane są pod kątem zgodności z Regulaminem Opinii przed ich publikacją. 
  3. Weryfikacji Opinii polega na zweryfikowaniu czy osoba, która wydała Opinię była Klientem OLS lub współpracujących adwokatów.
  4. Właściciel Serwisu podejmuje następujące działania mające na celu weryfikację Opinii:
  1. weryfikacja danych opiniującego z danymi klientów, w tym imię, nazwisko oraz adres mailowy;
  2. weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, którzy figurują w pozostałych rejestrach OLS, którzy mogli mieć dostęp do świadczonych Usług.
  1. Jeżeli na podstawie procedury określonej w ust. 4 powyżej, OLS ustali, że użytkownik, który wydał Opinię korzystał z Usług OLS lub współpracujących adwokatów, OLS publikuje Opinię na warunkach określonych w Regulaminie Opinii. 
  2. Jeżeli na podstawie procedury określonej w ust. 4 powyżej, OLS będzie posiadał dalsze wątpliwości, OLS zwróci się do Użytkownika, który przesłał Opinię do publikacji o udzielenie informacji potwierdzającej, że jest Klientem, który rzeczywiście korzystał z usług OLS lub współpracujących adwokatów. OLS nie zamieszcza na stronie Opinii, jeśli nie jest w stanie zweryfikować podmiotu, który ją wystawił.
  3. Publikacji w Serwisie podlegają wyłącznie Opinie, które zostały wydane przez Użytkownika, który korzystał z usług OLS lub współpracujących adwokatów. OLS samodzielnie publikuje Opinie, które otrzyma od Klientów na w/w stronie internetowej.
  1. PROCEDURA WERYFIKACJI OPINII W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH 
  1. OLS samodzielnie publikuje Opinie, które otrzyma od Użytkowników w mediach społecznościowych (w tym w szczególności Facebook, Instagram, LinkediIn).
  2. Wszystkie Opinie publikowane przez OLS w mediach społecznościowych są weryfikowane pod kątem zgodności z Regulaminem Opinii przed ich publikacją. 
  3. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt II ust. 3 i 4 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych w mediach społecznościowych. 
  4. OLS zezwala na wydawanie Opinii na Facebooku zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością. 
  5. Właściciel Facebooka nie weryfikuje, czy użytkownicy korzystali z usług, które recenzują lub polecają na Facebooku.
  6. Użytkownicy samodzielnie publikują Opinie na Facebooku. 
  7. Wszystkie Opinie publikowane na Facebooku są weryfikowane pod kątem zgodności z Regulaminem Opinii niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt III ust. 3 i 4 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych na Facebooku.
  8. Jeżeli na podstawie procedury, o której mowa w pkt II ust. 6 powyżej, OLS nie ustali, że Użytkownik, który wydał Opinię korzystał z usług OLS lub współpracujących adwokatów, OLS podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem Facebooka z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w Serwisie funkcjonalności “Zgłoś post”. OLS dodaje także komentarz pod Opinią wskazując, że wydana Opinia nie została wydana przez Klienta, który korzystał z usług OLS lub współpracujących adwokatów.
  1. PROCEDURA WERYFIKACJI OPINII W WIZYTÓWCE GOOGLE 
  1. OLS zezwala na wydawanie Opinii w Wizytówce Google zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością. 
  2. Serwis Google nie weryfikuje, czy użytkownicy korzystali z usług, które recenzują lub polecają w Wizytówce Google.
  3. Użytkownicy samodzielnie publikują Opinie w Wizytówce Google.  
  4. Wszystkie Opinie publikowane w Wizytówce Google są weryfikowane pod kątem zgodności z Regulaminem Opinii niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii określone w pkt II ust. 3 i 4 stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych w Wizytówce Google. 
  5. Jeżeli na podstawie procedury, o której mowa w pkt II ust. 6 powyżej, OLS nie ustali, że Użytkownik, który wydał Opinię korzystał z usług OLS lub współpracujących adwokatów, OLS podejmuje wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym kontaktuje się z właścicielem Serwisu Google z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w Serwisie funkcjonalności “Zgłoś naruszenie zasad”. OLS dodaje także komentarz pod Opinią wskazując, że wydana Opinia nie została wydana przez Klienta, który korzystał z usług OLS lub współpracujących adwokatów.
  1. PUBLIKACJA, MODYFIKACJA, USUWANIE OPINII
  1. OLS publikuje Opinie w niezmienionej postaci, tzn. nie dokonuje edycji lub ich redakcji. Opinie te nie są skracane lub modyfikowane. 
  2. Właściciel Serwisu w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania, w całości lub w części, poszczególnych Opinii nawet po ich opublikowaniu w sytuacji, gdy Opinia:
  1. jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
  2. narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
  3. jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów; 
  4. zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
  5. zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy lub robaki komputerowe czy inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie lub pliki, 
  6. zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
  7. wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
  8. wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej.
  1. REKLAMACJE 
  1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii, Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: …………… 
  2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem. Podanie danych kontaktowych jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji i udzielenia informacji zwrotnej. 
  3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres e-mail: ……………  lub pisemnie na adres: Ogrodowa Law Space ul. Ogrodowa 31 lok. 33, 00-893 Warszawa. 
  4. Wszelkie reklamacje rozwiązywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja lub pisemnie – na adres wskazany w korespondencji tradycyjnej. 
  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  1. Użytkownicy zamieszczający Opinie ponoszą wyłączną odpowiedzialność za jej treść.
  2. OLS nie ponosi odpowiedzialności za treść Opinii pozostawionych przez Użytkowników, w tym OLS nie ponosi odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia Użytkownika lub osób trzecich, spowodowane zamieszczonymi Opiniami.
  3. Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć, wartości osób trzecich. 
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. OLS dąży do ciągłego ulepszania stosowanych procedur weryfikacji publikowanych Opinii, więc Regulamin Opinii jest na bieżąco weryfikowany i w razie potrzeby zmieniany.
  2. OLS zachęca Użytkowników do regularnego sprawdzania treści niniejszego dokumentu pod kątem jego aktualizacji.
  3. Najnowsza wersja Polityki Opinii jest publikowana w Serwisie.

Zespół Ogrodowa Law Space

Skorzystaj z Naszych Usług Prawnych

Skontaktuj się z nami, aby otrzymać profesjonalną i kompleksową pomoc prawną. Nasz zespół z Law Space jest gotowy pomóc.

Scroll to Top